Kot vselej bo tudi letošnja SPORTO konferenca ponudila 360-stopinjski vpogled v najnovejše trende športne industrije. Udeleženci bodo lahko spremljali študije primerov, razprave in poglobljene intervjuje, ki se dotikajo ključnih področij: od sponzorskih strategij in aktivacij do grajenja ter trženja športnih znamk, digitalne komunikacije, inovacij ter vključevanja navijačev. Poseben poudarek bo namenjen praktičnim izkušnjam in najboljšim praksam, ki oblikujejo prihodnost športnega marketinga, ter vprašanju, kako povezati šport, posel in navijaške skupnosti v celovito, učinkovito zgodbo. Konferenca bo tako prostor za nova znanja, izmenjavo mnenj in povezovanje strokovnjakov, ki aktivno soustvarjajo razvoj panoge. V središču vsebine ostaja skupna nit – kako izkoristiti komunikacijsko in komercialno moč športa. Portorož tako znova postaja stičišče športnega znanja, navdiha in novih priložnosti, ki širijo meje industrije.

Vikend za biatlon in tek na smučeh
Ta vikend nas čaka pravi zimski športni praznik, saj se na prizorišča vračata tako biatlon kot smučarski teki. Svetovni pokal v teku na smučeh se začne


